|
Przed świętami otrzymaliśmy bardzo miłą wiadomość od pani Pilar - koordynator poprzedniego projektu Comenius. Więcej...
|
|
Dzięki współpracy z Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Sosnowcu w ramach realizacji projektu Comenius Hello 2.0 w roku szkolnym 2011-2012 odbywały się zajęcia dodatkowe z języka francuskiego i języka hiszpańskiego. Więcej…
|
|
W dniach 9 – 11 listopada 2011 roku w Madrycie odbyło się pierwsze robocze spotkanie szkół - partnerów rozpoczynające realizację projektu Hello 2.0 w ramach projektu Comenius „Wielostronne Partnerskie Projekty Szkół”. Więcej... |
|
Kolejna wizyta krajów partnerskich skupionych wokół projektu Hello 2.0 miała miejsce w Wielkiej Brytanii w malowniczym miasteczku Barnard Castle w hrabstwie Durham w okresie od 8 do 9 marca 2012roku. Więcej...
|
|
W dniach od 30 maja do 2 czerwca 2012 roku w ramach realizacji projektu „Uczenie się przez całe życie” Comenius Partnerski Projekt Szkół uczniowie klasy VI a byli na wymianie uczniowskiej w szkole partnerskiej Bessenyei György w miejscowości Kisvárda, Iskola tér 2, Węgry. Więcej... |
|
Podczas wymiany na Węgrzech spotkaliśmy się z miłą atmosferą i ogromem atrakcji, dlatego to samo, a nawet jeszcze więcej zaoferowaliśmy naszym gościom podczas ich pobytu w Polsce. Więcej...
|
|
W dniach 4,5 i 6 października 2012 roku gościliśmy naszych partnerów z projektu Comenius Hello 2.0. odbywały się warsztaty szkoleniowe. Więcej... |
|
W dniach 7 – 9 marca 2013 roku delegacja z naszej szkoły brała udział w kolejnej wizycie partnerskiej. Gospodarzem spotkania była Condorcet School w Wattrelos na północy Francji. Więcej...
|
|
W dniach 22-24 maja 2013 roku odbyło się spotkanie robocze w ramach projektu Hello 2.0. Tym razem gościli nas Litwini. Warsztaty szkoleniowe odbywały się w Kownie w ,,ŚILO" PRADINE MOKYKLA. Więcej... |
|
Stworzono kurs on-line do nauki języka angielskiego i hiszpańskiego angielskiego na poziomie A1 i A2 zgodnym z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego sformułowanym przez Komitet Ministrów Rady Europy. Więcej...
|
|
|